FAQ / Najczęstsze pytania

Tu się dowiesz o tym, czego się pytają nasi klienci najczęściej ❓

FAQ

Jak włączyć poster, żeby grała muzyka?

Nasz produkt nie posiada funkcji odtwarzania muzyki. Jest to poster z designem Spotify, na nim umieszczony jest kod piosenki, który należy zeskanować w aplikacji
Spotify. Po zeskanowaniu, w aplikacji zostanie włączona piosenka z postera

Czy mogę zapłacić "za pobraniem"?

Niestety, nie obsługujemy opcji „za pobraniem”. Istnieje możliwość zrobienia przelewu o wartości 50% ceny na nasze konto, a następnie wpłacenia reszty przy odbiorze.

Z czego jest zrobiony Poster?

Poster jest zrobiony ze szkła organicznego, które jest bezpieczniejsze oraz bardziej wytrzymałe od szkła zwykłego. Plexiglass charakteryzuje się także większą odpornością na promieniowanie UV oraz na czynniki zewnętrzne.

Wpisałem/am zły adres(albo inne dane osobowe) w zamówieniu, proszę o pomoc!

Prosimy o wysłanie poprawnych danych w wiadomości mailowej. Do wiadomości dołącz numer zamówienia.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

W chatbocie wybierz opcję "dowiedz się o statusie zamówienia" oraz wpisz
numer zamówienia #. W odpowiedzi otrzymasz informacje dotyczące zamówienia.

Czy mogę zmienić zdjęcie/tekst/piosenkę/format/design zamówienia?

Jeżeli zamówienie ma status „Przygotowanie do druku”, jest jeszcze taka możliwość. W takiej sytuacji proszę o wysłanie nowych materiałów. Kontakt.

Dostawa

Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni roboczych. Po wysłaniu zamówienia, czas dostawy wynosi 1-2 dni na terenie Polski. Należy pamiętać, że w czasie świąt termin ten może ulec wydłużeniu.

Nie otrzymałem/am potwierdzenia zamówienia, co powinienem/am zrobić?

Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem zamówienia, sprawdź najpierw w folderze ze spamem. Jeśli tam go nie znalazłeś, skontaktuj się z nami.

Zwroty

Chcę zgłosić reklamację, co zrobić?

Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów.

Otrzymałem/am uszkodzony poster, co mam zrobić?

Prosimy o niezwłoczny kontakt. W zgłoszeniu pomocna będzie informacja o numerze zamówienia oraz kilka zdjęć uszkodzonego produktu.

Nie otrzymałem/am potwierdzenia zamówienia, co powinienem/am zrobić?

Prosimy o kontakt. Wszystko sprawdzimy.