FAQ / Najczęstsze pytania
FAQ: Portrety
Jak dostarczany jest portret cyfrowy (wersja elektroniczna)?
Portret cyfrowy zostanie dostarczony mailowo. Preferujemy kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej, aby utrzymać komunikację i oryginalne pliki w jednym miejscu.
Czy powinienem wysłać zdjęcie samochodu, czy użyjecie zdjęcia z Internetu?
Lepiej jest przesłać nam zdjęcie. Jeśli nie jest to możliwe, prosimy o podanie producenta, modelu, koloru, typu nadwozia, roku produkcji i wszelkich modyfikacji.
Czy powinienem wysłać zdjęcia wszystkich osób, czy mogę wysłać osobne zdjęcia każdej osoby?
Oczywiście możemy wykonać portret z osobnych zdjęć, to żaden problem. Wystarczy wybrać dobre zdjęcia.
Czy mogę wprowadzić zmiany do mojego portretu?
Tak, oczywiście. Naszym celem jest stworzenie portretu zgodnego z Twoimi wyobrażeniami, więc będziemy wprowadzać zmiany w ramach pierwotnego zamówienia, dopóki portret nie spełni Twoich oczekiwań. Jeśli pierwotne zamówienie zostanie zmienione, możemy zażądać dodatkowej płatności.
Co oznacza „zmiana pierwotnego zamówienia”?
Na przykład: zmiana pozy, ubioru, osób, dodanie nowych elementów do portretu, które różnią się od pierwotnego zamówienia.
Czy ubiór i wygląd są wliczone w cenę osoby?
Tak! Ubiór i wygląd są w cenie osoby. Prosimy o dodanie szczegół przy składaniu zamówienia, jak wygląda osoba i jaki ma być ubiór.
Czym są drobne elementy?
Drobnymi elementami są obiekty, które trzeba dodatkowo stworzyć ze zdjęcia lub umieścić w określonej formie na portrecie, a których nie ma na gotowym tle. Na przykład laptopy, telefony, piłki, narzędzia, tatuaże.
Czy można zmienić napis na portrecie?
Oczywiście! Należy dodać napis w szczegółach zamówienia i wybrać opcje "Dodaj napis na portret". Napis będzie dodany w stylu czcionki filmu/serialu/kreskówki.
Czy mogę zobaczyć, jak będzie wyglądać projekt przed wydrukiem?
Oczywiście! Drukujemy tylko po akceptacji projektu. Dokonujemy wszystkie poprawki, zwykłe to 1-3 korekty.
Chcę stworzyć nietypowy projekt na własnym tle, jak to zrobić?
Jesteśmy gotowi stworzyć portret w dowolnym stylu. Złożyć zamówienie można na stronie. Prosimy o załączenie wszystkich zdjęć, w tym tło oraz dodanie opisu szczegół. W przypadku własnego tła należy zaznaczyć opcje "Własne tło". W razie pytań proszę o kontakt.
Czy mogę zobaczyć projekt zanim zapłacę?
Niestety nie, ponieważ każdy projekt jest tworzony od zera na podstawie życzeń klienta. Jeśli nie jesteś pewien, możesz wypróbować wersję elektroniczną z jedną osobą (najtańsza opcja). Następnie otrzymasz portret i będziesz mógł zdecydować, czy chcesz kontynuować. Następnie możesz zapłacić za dodatkowe opcje i osoby.
Nie mogę załączyć zdjęcie / nie mogę dodać produkt do koszyka
Proszę napisać do czatu lub na mail kontakt@homypost.pl. Rozwiążemy problem jak najszybszej. Ewentualne można złożyć zamówienie i wysłać zdjęcia mailowo.
FAQ: Postery, Szkiełka, Breloki
Jak włączyć muzykę na Posterze?
Nasz produkt nie posiada funkcji odtwarzania muzyki. Jest to poster z designem Spotify. Na nim umieszczony jest kod piosenki, który można w dowolnym momencie zeskanować w aplikacji Spotify. Po zeskanowaniu kodu w aplikacji, Twoja piosenka zostanie odtworzona.
Czy jest możliwe, aby utwór otwierał się w określonej minucie i sekundzie?
Niestety Spotify wyłączył tę funkcję. Póki co godzinę otwarcia można wybrać tylko w podcaście.
Z czego jest zrobiony Poster?
Poster jest wykonany ze szkła organicznego, które jest bezpieczniejsze oraz bardziej wytrzymałe od szkła zwykłego. Plexiglass charakteryzuje się także większą odpornością na promieniowanie UV oraz czynniki zewnętrzne.
Wpisałem/am zły adres (albo inne dane osobowe) w zamówieniu, proszę o pomoc!
Prosimy o wysłanie poprawnych danych w wiadomości mailowej. Do wiadomości koniecznie dołącz numer zamówienia.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
W chatbocie wybierz opcję "dowiedz się o statusie zamówienia" oraz wpisz numer zamówienia. W odpowiedzi otrzymasz informacje dotyczące Twojego zamówienia. Lub skontaktuj się z nami.
Czy mogę zmienić zdjęcie/tekst/piosenkę/format/design zamówienia?
Jeżeli zamówienie ma status „Przygotowanie do druku”, to jest jeszcze taka możliwość. W takiej sytuacji proszę o wysłanie nowych materiałów przez zakładkę Kontakt.
Czy można zrobić niestandardowy projekt?
Tak, możemy realizować dowolny projekt. Prosimy o kontakt.
FAQ: Dostawa
Ile trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji zamówienia to zazwyczaj 1-2 dni roboczych. Po wysłaniu zamówienia, czas dostawy wynosi kolejne 1-2 dni na terenie Polski. Należy pamiętać, że w czasie świąt termin ten może ulec wydłużeniu.
Nie otrzymałem/am potwierdzenia zamówienia, co powinienem/am zrobić?
Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem zamówienia, w pierwszej kolejności sprawdź folder ze spamem. Jeśli tam go nie znalazłeś, skontaktuj się z nami.
FAQ: Zwroty
Chcę zgłosić reklamację, co zrobić?
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów.
Otrzymałem/am uszkodzony produkt, co mam zrobić?
Prosimy o niezwłoczny kontakt. W wiadomości umieść informację o numerze zamówienia oraz dodaj kilka zdjęć uszkodzonego produktu.
Nie otrzymałem/am potwierdzenia zamówienia, co powinienem/am zrobić?
Prosimy o kontakt. Postaramy się rozwiązać Twój problem.